Vähän mä oon ylpeä itsestäni. Mä keksin ITSE miten mä korjaan Justun estehyppyä, joka suuntautuu vinoon... (Ja sitten saa kommentoida jos tää on ihan huono ajatus.)

Reilu viikko sitten alettiin treenata sitä kosketusalustaa ruudun treenaamisessa. Se alkaa jo sujua (kosketusalustan löytäminen siis, ei ruutu), joten mä aattelin et jos sen laittaisi sinne esteen taakse. Kun Justus näkee sen siellä hypätessään niin se suuntaa sitä kohti ja saa siitä palkan. Mietin et jos teen tuota hetken niin Justus oppisi hyppäämään kohtisuoraan musta poispäin, eikä 45 astetta vinoon kuikkimaan esteen sivusta että millon se palkka/ mamma oikein tulee.

Mä en vielä testannut tuota livenä, kun kotieste on tuolla lumihangessa eikä tuo meidän kosketusalustana toimiva cd-levy sieltä kauheen hyvin erotu. Tai ainakaan sitä ei saa sinne mitenkään kiinni. Mut lelulla se ainakin toimi.

Estehyppy alkaa muuten olla jo (mun mielestä) valmis liike.