Toko meni tiistaina vähän ristiriitaisissa fiiliksissä. En oikein osaa sanoa missä näin jälkikäteen mietittynä mätti, mutta jotenkin jäi semmoinen ei hyvä muttei huonokaan fiilis. Justus teki kyllä töitä, mutta komensi ja haukkui välillä vähän liikaa. Mulla oli kans varmaan vähän huono päivä...

Tehtiin pareittain treeniä kolmessa asiassa:
  • luoksetulo
  • kaukokäskyt
  • estehyppy
Luoksetulo on aina ollut meillä hyvä. Edellisissä toko-ränkkäreissä tais ekan kerran tehdä niin että juoksi ohi katsomaan jotain mielenkiintoista kehän ulkopuolla :)  Mutta pari asiaa tökkii. Mä vaan en osaa olla ohjamatta sitä sivulle tuloa. Justus tulee nykyään aika hyvin perusasentoon, mutta aina se mun käsi tekee semmoisen pienehkön ohjausliikkeen siinä samalla. Mutta on siinä muutakin: Justus tunkee kuononsa melkeinpä aina mun käden ja kropan väliin! Se varmaan hakee sen namikäden siihen hollille valmiiks, et sen saa palkan sit heti kun on siinä vieressä :D Vähän täytyy sitä perusasentoa vielä hioa, että tulee sit kans suoraan eikä jotenkin vinoon.

Kaukokäskyt meni jotenkuten. Mun täytyy pehmentää ja hidastaa käsiohjauksia, teen ne liian terävästi ja hätäisesti. Hitaasti hyvä tulee. Ja vapauttaa ja palkata pitäis aiemmin, mulla on paha tapa tehdä liian monta kertaa peräjälkeen istu-maahan-istu-maahan....

Estehyppy meni takapakkia. Kotona ollaan kontaktialustan kanssa treenattu jotta hyppy suuntautuisi suoraan eteenpäin eikä kääntyisi loppuvaiheessa metrin sivuun. Noh, Huttunen sitten keksi että seiso-käskyn jälkeen voi ottaa askelia eteenpäin... Ja oli mun käskytyksissä epäjohdonmukaisuuksia jne jne... Noh, jatketaan kotona työstämistä.

Mut Huttunen sai parhaimman palkan treenien jälkeen: pääsi toviksi juoksemaan ihastuksen kohteensa kanssa. Awan ja Justun treenit oli yhtä aikaa, ja pongasivat toisensa heti treenien alkuvaiheessa. Treeneissä vierähti hetki siihen kun piti muistuttaa miksi täällä hallilla oltiin. Päätettiin kuitenkin antaa murujen juosta yhdessä jottei jää paha mieli :)