Agitreenit kentällä. Kiva lyhyt rata, joka sisälsi A:n, puomin, keinun, 2x putken, kepit, renkaan ja hyppyjä.

Rengasta täytyy vielä yhdistelmissä hioa. Tai siis ihan erikseenkin, koska vaihtelevasti Justus hyppää renkaasta oikein, välillä taas sivusta. Ei hyvä!

Kepit. Justus alkaa olla siinä hilkulla että se tajuaa itsekin miten ne pitäis suorittaa, mutta mä hidastan sen vauhtia ja etenemistä. Mun ohjaava käsi vispaa liikaa, liian suuri sivuttainen liike. Mun pitäisi jo alkaa kääntyä ohjaamaan oikein päin. Otin harkkakepit mukaan kentältä, jotta voin pitää itselleni treeniä viikonloppuna :) Ja ehkä vähän Justullekin...

Ja ne penteleen kontaktit. Mä en oikein käsitä mitä niille on tapahtunut. Ja kun niitä mä oon just joka kerta tehnyt, ja nimenomaan A:ta kun sen ylöstulo on ollut mitä sattuu... Justus hyppää nyt ne kaikki yli, sekä ylösmenot että alastulot. Myös puomilla. Noh, nyt alkaa sit vaan tehokuuri niille. Appari palkkaa sekä käytetään namille alustaa alastulolla. Paljon toistoja enkä yhdessäkään radassa niitä suorita, ellen oo varma että ne menee.

Keinun melkein ite mokasin. Eka yritys meni hyvin mutta mä itse pelästyin alastuloa kun Justus meni mun mielestä niin kovaa ylös. Koutsi kuitenkin hurrasi vieressä Justun hyvää suoritusta ja mäkin tajusin sitten että sehän meni hyvin. Toisella mä en muistanut himmata vauhtia keskellä ja sehän tuli sitten kovaa alas ja horjahti alas kontaktilta. Mutta seuraavat meni sitten jo paremmin. Hassua miten se yhtäkkiä on alkanut sujua, vaikka mä oon lukenut keinun meidän vaikeimpiin esteisiin tällä hetkellä :)

Ja yksi suuri parannus. Mä olin kuulemma vaan yhdessä kohdassa enää kumarassa, muuten kuulemma suhteellisen pystyssä! Tästä se lähtee, Minna kyykyttää kumaran, hiphei!