Minä mitään asiasta ymmärtämätön olen koittanut sivistää itseäni kirjoista ja kysellä asiaa enemmän tuntevilta mitenkäs me tuon pienen kanssa jäljet oikein aloitellaan. Neuvoja on tullut ja toivottavasti päästäisiin myös muiden kanssa vielä vähän treenaamaankin ennen kuin lumi tulee maahan.

Mutta maalla tein siis molemmille pienet jäljet. Justulle tallasin tosi lyhkäisen peltojälen, johon tiputtelin nameja joka toiselle askeleelle. Ajatuksena mulla oli vaan katsoa mitä Huttunen tekee. Justus näki kun mä menin pellolle, mutta ei itse jäljen tekoa. Kun jälki oli 5-10 minsaa ollut, hain Justun ja sanoin että mennään jäljelle. Hassu koira, se pisti heti nenänsä maahan ja lähti sinne minne pitikin. Kaikki namit ei nousseet mutta jälki tehtiin. Huippu hienoa! Toisen tosi lyhyen tein Justulle vielä metsään. Se meni samalla kaavalla kuin ekakin, ja sen jälkeen riehuttiin kovasti pellolla solmunarun kanssa.

Nuppu sai jäljen pellolle. Jani piti Nuppua kun mä tamppasin viiden metrin suoran ja laitoin siihen ruokakupista Nupun ip-aterian. Jani joutui ensin näyttämään Nupulle että katsopas kun on namia maassa, kun tyttönen olisi halunnut juosta saman tein mun luo. Siitä Nuppu sitten lähti tulemaan mua kohti ja sai "maalissa" loput safkat kehujen kera.

Näin me aloitettiin, katsotaan mihin päästään :)