Hallissa jälleen, kivaa! Justus tänään treenaajana. Ja olihan silmiä avaavaa, hyvä!

Alkuun seuraamista, tavoitteena kontaktin pitäminen, pitkiä pätkiä, kehua välillä. Käveltiin kohti seiniä, tehtiin kaikkia käännöksiä ja vaikka mitä. Käsi nyrkissä osan ajasta mahan päällä, kun osan matkasta halusin parantaa paikkaa.
-> hyvä kontakti oli ja tiivistä seuraamista. Ajoittain jopa niin tiivistä että mä meinasin kompastua Justuun kun se lapa osui koko ajan mun polviin... Ei pidä valittaa silloin kun homma toimii, mutta kuitenkin.

Sitten kaukot. Voi plaah, ihan itse olen tämän liikkeen sössinyt!! Elina kommentoi vieressä että ei noin, älä tee noin =D Hih, ja hyvä että olikin katsomassa, koska muuten mä pähkisin vieläkin että mitä mä teen.. Päästiin jopa hyvään suoritukseen viimeisissä toistoissa kun vaan saatiin palkkaus kohdalleen. Justus on siis edistänyt, jättänyt tekemättä ekan istumaan nousun ja mitä vielä... Niin, mä en oo pystynyt menemään metriä kauemmas. Noh, se todettiin että takapalkka ei toimi, Justus pohtii sitä liikaa ja jumittaa = ei nouse ylös. Ja jos nousee, ottaa suun avauksenkin vapautukseksi ja varastaa namin. Noh, ylösnousemista olen sitten palkannut edestä antamalla namin = itse aiheuttanut edistämisen.
-> tekniikka treenit erikseen, ja liikkeen treenaamiseen heittopalkka taakse. Tai appari heittämässä namin.

Pari luoksetulon pysäytystä, mallikkaita. Pitäisi vaan muistaa treenata vielä sitä loppuosuuttakin, kun tänään  testatessa totesin Justun tulevan aika hitaasti sivulle. Eli siihen lisää vauhtia.

Koitettiin metallikapulaa ottaa suuhun, mutta ei se siitä tykkää vieläkään. Kotona vaan täytyy vielä treenata sen nostamista erikseen ja rauhassa.

Muuten Justus olikin koko ajan hallissa ja kiinni jossain tolpissa. Muut treenaajat oli tyttöjä, joten Justulla oli hyvinkin levollinen olo. Sai treeniä rauhassaolosta ja odottelusta, hyvä.