Perjantaina käytiin agittamassa Hyvinkäällä, maanantaina puolestaa maneesilla. Teemana - ylläri ylläri - kontaktit, kepit sekä helppoa kivaa rataa. Rata oli suht suoraa, ja sellaista oikeastaan oli tilauksessa. Pitkästä aikaa tehtiin "helppoa" settiä ja oikein hyvällä fiiliksellä. Mun ohjaukset sujui suht hyvin, varmaan johtui osittain siitä kun on "helppoa" rataa, niin tiedän mitä tehdä, eikä tuu  turhia omassa päässä ihmeteltyä.

Kontaktit sujuu nykyään vaihtelevasti. A:n ylösmenoa J on alkanut vähitellen hahmottaa, että sinne saa kiivetä sitten, kun on nätisti laittanut etutassut ensin kontaktille. Alasmeno sen sijaan on alkanut takkuilla, mä kun haluisin että treeneissä sieltä tullaan nätisti alas asti ja odotetaan lupaa lähteä. Mutta ei, kyllä se tulee kontaktille asti, mutta ponkasee heti pois... Oon sitten vienyt kädellä ohjaten alasasti.

Puomista ei onneksi jäänyt mitään kummempaa traumaa, ja se ollaankin menty ihan hyvällä vauhdilla kontaktit ottaen. Keinukin sujuu, ylösmenoa pitäisi ehkä vähän vahvistaa ennen kisoja.... Kepeille on tullut vauhtia, ja yleensä hakee ainakin suorasta linjasta hyvin ekaan väliin, joten se mun täytyy muistaa - tarvittaessa vekkiä.

Mutta kaiken puolin oon tosi tyytyväinen tän hetken tilanteeseen. Kisat kolkuttaakin tosiaan jo ovella, heti tammikuun alussa on yhdet, toiset siitä viikon päästä. Nyt ainakin alkuun tällaisella suunnitelmalla edetään.  Eiköhän ne kisat kuitenkin mene ok, kun mä vaan muistan olla radalla tiukka ja tarkka mitä itse teen. Justus kyllä osaa. Ekoissa kisoissa on kolme starttia, ja vähän oon uskaltanut asettaa tavoitteeksi että yksi nolla tulisi... Nyt kun sen kirjoittaa julki, tulee varmasti pelkkiä hylkyjä, ja koko reissu on täys katastrofi. Houh..